מרחב טיפול אישי עם מירב

5/5

החיים הם כמו גלגל ענק, במהלך החייים אנו עשויים לחוות מצד אחד עליות חדות והישגים מרשימים ומצד שני עדיין לחוות גם ירידות לעיתים אף תלולות מדי המובילות למשברים, משברים נפשיים, משברים עם בני הזוג, המשפחה, הילדים או עם הסביבה הקרובה בעבודה. למשברים נפשיים עשויה להיות גם השפעה פיזית על הגוף. המון פעמים משברים אלו פוגעים בנו ברמה של עצב, ריקנות, דיכאון, כעס, עצבנות, פחדים וחרדות, לחץ ותסכול, דימוי עצמי נמוך, רגשות אשמה, אובדן תיאבון, אדישות, חוסר תפקוד, בדידות, הרס עצמי, עייפות וכאבים פיזיים. לעיתים הגורם לכל אלו הוא אירוע טראומטי שעברנו בשלב כלשהו בחיינו והדחקנו אותו עמוק עמוק בתוך הלא-מודע דבר שגורם לנו לתקיעות בתחומים מסויימים, חוסר יכולת לקבל החלטה, קושי במציאת זוגיות, התמכרויות, התנהגות אובססיבית ואף הרסנית או משברים נקודתיים כגון: דיכאון אחרי לידה, גירושין, משבר גיל, חוסר מימוש עצמי, מעבר דירה, מעבר מקום עבודה. לעיתים הכל בסדר רק צריך סיוע, ייעוץ, הכוונה ותחזוקה. לטפל באירוע מקומי ולהמשיך הלאה. בכל הסיבות התסמינים הללו לא קל להתמודד ולהתגבר ללא עזרה מקצועית.

אז אם את/ה סובל מאחת מהבעיות הללו או אף בעיות אחרות הגעת למקום הנכון, הקליניקה שלי הוקמה לעזור ולסייע לכל האנשים הזקוקים לעזרה, אני כאן לעזור לך עם ידע ונסיון רב בטיפול. במרחב הבטוח של הקליניקה שלי בראש העין החדשה אלווה אותך צעד צעד ממקום של הבנה והכלה, דאגה ואכפתיות מהלב, אני אסייע לך למצוא ולהבין את הבעיה ויחד אוביל אותך בדרך להתמודד ולהתגבר על הבעיה, לחיות בשלווה ונחת, לצור מציאות חדשה שתוציא אותך מהמשבר והתקיעות למימוש עצמי וחיים מלאי עוצמה ושפע של שמחה, בריאות ושגשוג.

היו חזקים מספיק כדי לעמוד לבד, חכמים מספיק כדי לדעת מתי אתם זקוקים לעזרה ואמיצים מספיק לבקש זאת!

קליניקה מכללת האור

טיפול אישי

במסגרת הטיפול אבצע אבחון לזיהוי החסם העיקרי, שורש המחלה, הבעיה הרגשית, נתמודד עם הטראומות והאירועים המסתתרים בנבכי הלא מודע, על מנת להגיע לחיים מלאי עוצמה, שמחה וחדווה.

קליניקה מכללת האור

ייעוץ זוגי

ייעוץ זוגי נועד לזוגות הרוצים מערכת יחסים שמחה, ארוכה ומאושרת. במסגרת הטיפול הזוגי אגשר בין הערכים, הדיעות והאמונות על מנת לבנות מערכת יחסים כנה, יציבה ומאושרת לאורך שנים.

קליניקה מכללת האור

פגישת תקשור

חיבור לעולמות עליונים, מפגש עם המדריכים העליונים, שחזור גלוגלים, שחרור חסמים, פתיחה וניקוי צ'אקרות, איזון אנרגטי של מוקדי חסימה, שחרור לחצים, הכוונה , יעוד וחיבור אל האני העליון.

קליניקה מכללת האור

אימון ילדים ונוער

מומחית לטיפול בבעיות דימוי עצמי נמוך, קשיים חברתיים, פוביה וחרדה מכל סוג, התקפי זעם, נטייה לדיכאון, הפרעות קשב וריכוז, הפרעות שינה, מחשבות טורדניות, הרטבת לילה אני אסייע לילדכם לצלוח משברים קשים במהירות ובהצלחה

קליניקה מכללת האור

ייעוץ משפחתי לפרק ב'

הקושי לחבר בין 2 משפחות הוא קושי רב מאוד, חוסר הידיעה כיצד ניתן לעשות את זה נכון עשוי להביא לפירוק הקשר ולכן אני כאן לעזור, לחבר ולגשר בין המשפחות. במסגרת הייועץ המשפחתי אלווה אתכם אישית ואעניק לכם כלים להתמודדות ובניה של תא משפחתי משותף, בריא, יציב וחזק.

קליניקה מכללת האור

ליווי בבניית סדנאות וקורסים

בניית סדנאות וקורסים ברורים, רהוטים מובנים וזורמים אינה פשוטה למי שאינו מנוסה בכך, אני אלווה אותך בתהליך בניית הסדנא או הקורס שלך, יחד נבנה מתודלוגיה נכונה ברורה ומסודרת הכוללת מערכי שיעור ברורים וקלים ליישום.

קליניקה מכללת האור

פריצת דרך

תהליך ממוקד, עוצמתי ועמוק, מפגש בן 6 שעות רצופות אחד על אחד עם מירב לפריצת הגבולות, המחסומים והתקיעויות, האמונות המגבילות, זיהוי ותיקון ייעוד, שחרור אנרגטי ואיזון כל מה שעומד בדרכך לקראת גילוי הייעוד הנשמתי שלך בחיים, השינוי מתחיל כבר במהלך המפגש.

קליניקה מכללת האור

ייעוץ תעסוקתי

ייעוץ וליווי תעסוקתי למיקסום היכולות האישיות ומימוש עצמי לקראת מעבר למקום עבודה חדש או שינוי סטטוס ושיפור מעמד במקום עבודה קיים, תיקון ייעוד, שינוי אמונות מגבילות וחסמים, חיזוק הבטחון ותחושת הערך העצמי חיבור גוף ונפש לאמונה ומימוש פוטנציאל מקסימאליים.

קליניקה מכללת האור

ייעוץ לעסקים וארגונים

כל ארגון גדול או תאגיד ענק הגיע לאן שהגיע בזכות העובדים בארגון. העובדים שלך הם מקור הכוח וההצלחה שלך, במסגרת הייעוץ והליווי אסייע לארגון שלך למצוא את היחוד שלו ושל העובדים בו, יחד נבנה ונחזק את תחושת השייכות והאחריות של העובדים אל החברה והמותג, נעלה את בטחונם העצמי ונחזקם בדרך לשגשוג והשפעה רחבה.

רוצים להשאר מעודכנים, הרשמו לניוזלטר שלנו וקבלו מאמרים ומדריכים למייל

יצירת קשר

רחוב יפה ירקוני 1, ראש העין

052-3262862

meravt05@gmail.com

שעות פתיחה

א – ה   22:00 – 09:00

                                  ו'        14:00 – 09:00  

למעבר אל הקלפים מלאו פרטים

הריני מאשר קבלת מיילים מעת לעת ממכלת האור

דילוג לתוכן