fbpx
road to sucess

למה כדאי ללמוד NLP?

שלום כאן אילן שעיה.  מאסטר NLP בוגר מכללת האור שותף ומנהל פיתוח עסקי במכללה. בטח שמעתם המון את השאלות מה זה NLP ומדוע כדאי לי ללמוד? איך הלימודים הללו יכולים לשפר לי את החיים? אז בואו אני אעשה לכם קצת סדר בבלגאן ואסביר.

אנשים רבים נוטים לחשוב כי NLP = דמיון מודרך או לחילופין NLP מתאים רק למטפלים, אותם אנשים אינם יודעים בעצם כי NLP זאת השיטה היחידה שתאפשר לך להחליט מה היא תהיה עבורך! אפשר להשתמש בכלים של ה- NLP לצורך שיפור מיומנויות בינאישיות וזה אומר להפוך להיות אנשים מצליחים שיודעים איך להעצים את הילדים שלהם וכמו כן איך ללמד אותם לפתח הערכה עצמית בעצמם.

לאנשי מכירות NLP ישפר את יכולת המכירה כתוצאה מלמידה של שפת השפעה, קריאת שפת גוף והבעות הפנים. למי ששולט ב NLP הכל יהפוך להיות קל יותר. להיות מנהיגים מעצימים, להגדיל עסק קיים ולפתח יכולות ניהוליות או אפילו לבנות עסק חדש מנקודת מבט חדשה ויכולת לסחוף אחריך בכריזמטיות..

להיות טוב יותר בכל ספורט שרק תבחרו – זה פלא מה שהגוף יודע לעשות כשהוא מחובר למוח עם קצת אמונה עצמית, פתאום מגלים שאתם יודעים להניע אנשים לפעולה וככלל את הילדים שלכם, את בני או בנות הזוג ואפילו את העמיתים בסביבת העבודה. לומדים לעזור לאנשים להתגבר על פוביות ופחדים, לומדים להתחבר ולאהוב את עצמכם ומכאן גם לאהוב אחרים.

נשמע קצת גדול ורחב, נכון?

אני אנסה לעשות קצת סדר ולהסביר כיצד NLP פוגש ומשתלב בחיי היומיום של כל אחד ואחת מאיתנו, בנוסף  תוכלו להקליק כאן לפרטים נוספים אודות הקורס והסילבוס.

ניהול –

היום NLP הוא אחד הכלים החשובים ביותר למנהלים, עבור המנהל או מנהיג צוות NLP הוא כלי הכרחי בניהול עובדים, יצירת חיבור והיכולות, הירידה לפרטים ממבט על והיכולת לסחוף אחרים.

אימון, הדרכה וייעוץ –

NLP צמח מתוך המחקר של טיפול יעיל, הוא אידיאלי כתוספת עבור כל אימון או גישה טיפולית. במכללת האור אנחנו מומחים בשילוב הגישה האימונית והטיפולית ואנו יכולים להוביל כל אחד להצלחה בתחום הזה ובמיוחד ללמד אחרים למצוא פתרונות לבעיות שלהם באופן עצמאי.

NLP כחלק מהתפתחות אישית –

בבתי הספר ובמכללות למדנו תובנות ומיומנויות נהדרות כגון: מתמטיקה, היסטוריה, מדע, אמנות וכו' אך מעולם לא למדנו איך לנהל את המחשבות ואת מצבי הרוח שלנו, במסגרת לימודי NLP אנו למדים להכיר את תבניות החשיבה שלנו, לומדים לנהל את עצמנו ואת המחשבות שלנו על מנת להצליח להגיע לחיים מלאי משמעות וסיפוק.

המהות ב NLP היא הלמידה לחשוב על שיפור ופיתוח ולא "תיקון בעיות", לומדים לחפש גישות חדשות ויצירתיות יותר לאתגרי החיים ולא רק עסוקים כל היום בתיקון וכיבוי שריפות. בלימודי NLP לומדים לחשוב על העתיד ולא על העבר.

אחד הדברים היותר מיוחדים בשיטה זו היא השפה. השפה מפתחת את שריר התודעה! לשפה חלק ניכר מהתוצאות שלנו ביומיום, הדברים שאנו אומרים לעצמנו ולאחרים הם המפתח לכל התוצאות שלנו. באמצעות שפה נכונה נוכל ללמד את ילדנו כיצד להסתדר בסיטואציות חברתיות בכיתה. באמצעות שפה מעצימה נוכל לייצר הנאה וחדווה בחיים שלנו.

באמצעות הודיה על מה שיש נגדיל ונייצר שפע.

שיטת NLP תיתן לך כלים לפתח מיומנויות חדשות ויכולת להבין אנשים, לדעת איך להתייחס לכל אחד בדרך המתאימה לו ואפילו לעשות את מה שאתם עושים כבר היום רק בדרך טובה הרבה יותר.

אז בפעם הבאה שישאלו אתכם מה זה בכלל NLP או מדוע ללמוד NLP אני מניח שאתם כבר תדעו להשיב לשאלות הללו.

איך מיישמים את כל זה בחיים שלכם?

אני מזמין אתכם לקורס NLP במכללת האור, לימודי תעודה בינלאומית של ארגון ה IN בהנחיית מירב אסיא שעיה (אשתי). מירב הינה מאסטר טריינר NLP בעלת 20 שנות נסיון בהוראה מתוכן 4 שנים הוראת NLP. למירב אלפי שעות ניסיון בטיפול בקלינה בשיטת NLP ושיטות נוספות עליהן נרחיב בהמשך.

קורס NLP במכללת האור הוא הקורס היחיד בארץ שיקפיץ את התודעה שלך מספר רמות למעלה ומתאים רק לאנשים המוכנים לקפוץ גבוה, להזניק ולשפר את החיים שלהם כבר היום!

לפרטים נוספים על מועד הקורס הקרוב הקליקו על הקישור או שלחו לנו הודעה בווטסאפ

אני פונה גם לבוגרי פרקטישינר במכללות אחרות, במידה וכבר למדתם NLP פרקטישנר וגם אם במכללה אחרת אין כל בעיה, השלב הבא לפניך NLP Master, חשבת כבר על איך זה להיות מאסטר? אני מזמין אותך לפנות אליי לגבי מועד המחזור הקרוב של קורס NLP מאסטר.

קישור להודעת ווטסאפ.

 

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לקבלת מדריך חינם

לקבלת מדריך מעשי לתרגול NLP חינם השאירו פרטים

רוצים להשאר מעודכנים?השאירו כאן פרטים

פוסטים אחרונים

לבירור המועד הקרוב

למעבר אל הקלפים מלאו פרטים

הריני מאשר קבלת מיילים מעת לעת ממכלת האור

דילוג לתוכן